Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie.
Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.
Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie rybnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz