sobota, 31 maja 2014

BHP czy rachunkowość

W moich innych wpisach poruszałem już takie tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej rzeczy.

Warto napisać o tym, że okresowe szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu wiedzy objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Zatrudniając pracownika, który już wcześniej pracował w naszej firmie i znów go zatrudniamy, nie musimy wysyłać na szkolenia bhp ponownie. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o sposobach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie stresu i przekazać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w swojej firmie? Jasne, że można nieco oszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się sprawami BHP. Jednak musisz pamiętać, że nasz czas też ma wartość - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Z innej strony patrząc.

Mam nadzieję, że mój artykuł był fajny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. szkolenia bhp
Na temat szkolenia bhp warszawa to też niezłe info
W temacie szkolenia bhp warto poczytać również pozostałe informacje.
Warto rzucić okiem także na szkolenia bhp warszawa
Na ten temat napisali także na szkolenia bhp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz